Početna > HDZ BiH, Kriminal i korupcija, Obnova i povratak > Obilježena još jedna, 24. obljetnica neprocesuiranog ratnog zločina u Gornjim i Donjim Kolibama, počinjenog 16. 04. 1992.

Obilježena još jedna, 24. obljetnica neprocesuiranog ratnog zločina u Gornjim i Donjim Kolibama, počinjenog 16. 04. 1992.


I OVE GODINE “VELIKE RVATINE” SPRIJEČILE SU DA NAZOČIM OVOM OBILJEŽAVANJU, UZ POMOĆ POLICIJE KOJA ME JE LJUBAZNO ZAMOLILA DA NE DOĐEM, JER BIH NJIMA NAPRAVIO VELIKE PROBLEME!!!! DA LI SE TO “VELIKE RVATINE”- JUDE, BOJE MENE ILI JE TO IZRAZ NJIHOVE PRIMITIVNOSTI I MANIFESTIRANJA SILE, SA FUNKCIJA DO KOJIH SU DOŠLI IZDAJOM HRVATA, DAVANJEM POLA PRORAČUNA MINISTARSTVA OBNOVE I KUPOVINOM GLASOVA????                                   .
.
U prilogu tekst sa obilježavanja 21. obljetnice, ništa se nije promijenilo!

.
Gornje Kolibe Donje Kolibe

Gornje i Donje KOLINE, 16.04.2013. g. –I tako, dođoše ONI opet, u 11,30 h, sa pratnjom i u više auta. Uz “male” plaće staviše u džep i dnevnice, sebi, ali i brojnim “suradnicima” i pratnji! A narodu?? “Vrli” političari pokloniše široke osmijehe i mogućnost da vide njihova “veličanstva” u punim gabaritima!
Održaše predizborne govore, o ratnom “junaštvu” i poratnim “velikim” djelima. Obećaše novčanu pomoć, prepotentno i samohvaljivo, kao da daju iz vlastitog džepa! A “otkidaju” od usta Ministarstva i daju 15-ak% proračuna “bezobraznom” narodu, beskućnicima i gladnima.

Ali, zaboraviše zbog čega su došli. Ne spomenuše žrtve ovoga stravičnog zločina, niti činjenicu da počinitelji još uvijek, i poslije toliko godina, nisu identificirani i kažnjeni. Kako živi narod, posebice rodbina žrtava, njih ne interesira. Naše žrtve su nevažne i ne govori se o njima, ali pitanje je dali bi se govorilo i o mnogim drugim zločinima počinjenim diljem BiH, da njima (političarima) ne služi u političke svrhe!!!!
“Naravno”, ONI su CENTAR SVIJETA, i sve mora biti podređeno njima. Svaka riječ kritike upućena NJIMA, “nepogrešivima”, teški je prekršaj!!


Polaganje vijenaca i odavanje počasti žrtvama u mom selu Donjim Kolibama, bilo je u 17,30 h. Kako sam ja jedan od rijetkih koji tamo i živim, par dana prije pokosio sam travu oko spomen obilježja, ulaza do obilježja i vanjske strane ograde groblja. Dok sam čekao u svom dvorištu vrijeme odlaska na groblje , ONI mi poslaše policiju, a po njihovom uobičajenom UDBAŠKOM načinu, sa upozorenjem da ne dolazim, jer ću biti udaljen i uhapšen. Vrlo pristojno i sa vidnom nelagodom, dva policajca mi rekoše da sam, tobože, vrijeđao ministra obraćajući mu se u G. Kolibama, gdje su i oni bili i znaju da je to laž. Ja sam rekao da pišu prijavu protiv lažne prijave. Kada sam nazvao načelnika B. Broda i rekao tko mi i kako uskraćuje slobodu kretanja i mogućnost odavanja počasti mojim ubijenim komšijama, ponovno mi dolaze dva policajca i opet vrlo korektno i profesionalno, kažu da su dobili informaciju da sam ja tobože “psovao državu i mater ministru Čordašu”! I da pišem protiv njih, Čordaša i Jerkovića! Rekli su da neće biti prijave protiv mene, ali su me zamolili da i ja ne pravim tužbu, koju sam najavio načelniku! Izvinjavali su se i rekli da samo rade svoj posao, tj. izvršavaju naređenja! Tako sam ja stekao nove prijatelje, a za moje pisanje, ako je NEISTINITO, rekao sam “zašto me ne tuže”, a ne da se na ovaj način iživljavaju!

A ona je (istina),da su se dotični obogatili na račun naroda, Dodikovi Hrvati, silnici, narcisoidni i pohlepni izdajnici, “smokvini listovi” koji pukušavaju sakriti sramotu koja se čini Posavljacima. Kako shvatiti takve kreature u obliku ljudskih bića? Ali i vašu šutnju narode? Mnogi mi šapatom izražavate podršku i divljenje za moj rad. Ali, dok svi ne progovore GLASNO, neće nam biti bolje!! Ako ne zbog nas i budućih naraštaja, moramo to učiniti zbog onih koji dadoše najviše što su imali, svoje živote, a za bolju budućnost! Ove 23 žrtve nesmiju ostati uzaludne niti zaboravljene;

Bajrić Ismet, Glavić Marko, Havić Enes, Hodžić Jašar, Jelić Luka, Karić Rizah,
Kljajić Jozo, Kljajić Marko, Krešić Mirko, Marić Ivan, Matanović Ivo, Mašić Ejub,
Mašić Ibrahim, Mujčin Mehmed, Mujčin Osman, Mujčin Smajo, Skopljak Osman,
Soldo Emerik, Suljić Nijaz, Šarić Cvita, Šarić Mirko, Žepčan Fuad, Žepčan Jusuf.

Fotografije u G. Kolibama napravio sam “normalno”, a u Donjim, sa tavana kuće moje mame, skinuvši nekoliko crijepova, kao majmun u kavezu a u kojem bi trebali biti oni koji su mi onemogućili dolazak na groblje!

  1. Nijedan komentar do sada.
  1. No trackbacks yet.

Odgovori

