Početna > BiH, HDZ BiH, Kriminal i korupcija, Stožernici > CENZURIRANI SV. MIHOVIL U DONJIM KOLIBAMA

CENZURIRANI SV. MIHOVIL U DONJIM KOLIBAMA


Jadno, da jadnije ne može biti!


Poštovani Posavljaci,
Rado sam bilježio događanja i prezentirao Vama, koji ste daleko od rodne grude, željni bilo kakve informacije, i to bez ikakve naknade, za razliku od jalovih i korumpiranih hrvatskih predstavnika, koji uz velike plaće, za svaki svoj posjet bilo gdje uzimaju i dnevnice, ravne mojoj mjesečnoj mirovini! Međutim, kako je među Posavljcima zavladala pohlepa umjesto zajedništva i općeg interesa hrvatskog naroda u RS-u, klanjaju se genocidašima, kriminalnim korumpirašima, očekujući mrvice za nagradu! Zadnja crta obrane bio je dekan Marko Hrskanović, ali kada me je i on upozorio na ne snimam za vrijeme mise, a što sam činio već desetak godina, i dok sam NJIH fotografirao smio sam sve, shvatio sam da su i njega potkupili!
Tako sam odustao odlaziti tamo gdje se pojavljuju Jude, nakaze i šljam ljudskog roda, koje mi se gadi vidjeti, a prije svakog skupa, događanja, šalju mi policiju da me upozore da ne provociram i dobacujem, a što nikada nisam činio! “Zahvalite” Čordašu i Jerkoviću što nema mojih izviješća! Njima je bitna njihova gu’a i pohlepa, a Hrvate Posavine, več davno su otpisali!!! Kako funkcionira demokracija u RS-u, pokazuje odgovor okružnok tužitelja Doboj, da naredjuje obustavu postuaka o kriminalnim radnjama pomenutog dvojca, koje sam prijavio SIPA-i i detaljno obrazložio! Bez vještačenja i provjere, prijava se odbija!! Znači, ONI su zaštićeni, “ne pogrešivi” i smiju da rade što god hoće!
Pa tako, volite ih i čekajte ispunjenje lažnih obećanja! Obećanje, ludom radovanje!!! Svi koji komuniciraju sa Judama, izdajnici su Hrvata Posavine i isti kao i oni! Kako bi bilo da umjesto samoljublja i osobnih intersa, zavlada poštenje u općem interesu Hrvata RS-a? Kome bi Jude prodavali m’da po bubrege? Dakle, ne krivimo druge, sve je na nama!!!!
  1. Nijedan komentar do sada.
  1. No trackbacks yet.

Odgovori

