Početna > Hrvati i crkva, Hrvati u BiH, Obnova i povratak > Sveti Ilija prorok, Bosanski Brod, 20.7.2012.g.

Sveti Ilija prorok, Bosanski Brod, 20.7.2012.g.


Patron župe Sv. Ilije Proroka u Bosanskom Brodu došli su proslaviti mnogi bivši župljani i gosti. Kao i predhodnih godima, bila je to prigoda za dirljive i radosne susrete mnogih, koji se uglavnom, poslije domovinskog rata, događaju u ovakvim prigodama.

Domaćin don Anto Perić podsjetio je okupljene vjernike da je Sv. Ilija Prorok nositelj mira, zajedništva, sloge i ljubavi. Svetu misu predvodio je dekan derventskog dekanata vlč. Marko Hrskanović.

Poslije Svete mise, imao sam vrlo srdačne i prijateljske razgovore skoro sa svima a posebice sa domaćinom don Antom Perić i dekanom vlč. Markom Hrskanović.
Ali, doživio sam i veliko iznenađenje. Neki niti na ovaj dan, dan mira, zajedništva, sloge i ljubavi, nisu se uspjeli shodno tome ponašati. Tako je “veliki, voljeni, nezamjenjivi…..” ministar Čordaš naredio redaru da mi kaže da napustim salu (iza župnog ureda) da je tu zabranjeno fotografiranje? i da odem!!!! Time je pokazao sav jad i bijedu svoga morala, lika i djela. Umjesto da mi bude zahvalan za dugogodišnji rad, kada sam njega u svim prigodama fotografirao i objavljivao, on tako!!!!
Jedan visoko pozicionirani HDZ-ov dužnosnik (I. A. L.) mi je napisao ” Još nitko nikada nikoga nije toliko besplatno medijski promovirao, a on (oni) tebi tako!?”

Kod nas Hrvata, sve je moguće. Ako nam ministar ne obnavlja kuće, zašto pokuša zabraniti da vi koji niste mogli nazočiti, bar vidite fotografije? Ni jedno ni drugo ne ide iz njegovog džepa!!! Možda želi da zaboravite rodni kraj, Posavinu, koja pored njega i njemu sličnih, nikada neće biti  obnovljena!







  1. Jagoda Dejanovic, Gavric,,,,
    23, Srpanj , 2012 u 19:25

    Dragi Rodjan bas mi ja drago sto sam ovo vidjela kad nisam mogla biti tam SLIKE SU SUPER, ai ja malo koga poznam samo sam poznala Janju , dida Frane, lukanova, opet (HVALA)BOG.!!!!

    • Ivo Gavrić
      24, Srpanj , 2012 u 07:07

      Draga rodice, drago mi je da ti je drago, vjerujem i mnogima našima. To mi daje volju da ovo radim i čini me sretnim, iako sam zbog toga izazvao bijes političara. Između njih i naroda izabrao sam narod, pa me sada smatraju neprijateljem!! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Odgovori

